Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

ο μόνος χαμένος αγώνας είναι αυτός που δε δόθηκε ποτέ

Ανακαλούνται οι εγκρίσεις των κεραιών κινητής τηλεφωνίας στο κτήριο της οδού Θήρας & Ολυμπίας στο Κοντόπευκο Αγίας Παρασκευής μετά την παρέμβαση στην Πολεοδομία της Επιτροπής κατοίκων Κοντόπευκου με την κατάλληλη & εμπεριστατωμένη τεχνική υποστήριξη.

Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΚΕΡΑΙΩΝ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                 Αγία Παρασκευή 30/7/2015
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ                             
ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Λεωφ. Μεσογείων 415-417
153 43 Αγία Παρασκευή
Τηλ.: 213-2004-502 & 530
Fax: 213-2004-529
email: grafeio.dimarchou@agiaparaskevi.gr

ΔΗΜΟΣ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ: ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΚΕΡΑΙΩΝ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ

Με απόφαση της Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου Αγίας Παρασκευής ανακαλούνται δύο άδειες  κεραιών κινητής τηλεφωνίας επί των οδών Θήρας και Ολυμπίας στην Αγία Παρασκευή, λόγω του ότι δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις.

Η Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών        Ο Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής


ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΠΕΤΣΑΤΩΔΗ                               ΙΩΑΝΝΗΣ Ε. ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ


Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Σαμποτάροντας την Ελληνική Παραγωγή προς Όφελος των Εισαγωγών! (από το https://eleutheriellada.wordpress.com/)


2014_09_20_13-35_01
Μια τέτοια εποχή, θα περιμένατε το Κράτος να ευνοεί την Ελληνική παραγωγή. Αυτό θα βοηθούσε τόσο την ανάπτυξη, όσο και την ρευστότητα της οικονομίας, καθώς θα χρειαζόντουσαν λιγότερα κεφάλαια για εισαγωγές.
Αμ δε! Δεν γνωρίζω αν αυτό γίνεται από σχέδιο ή διότι οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν, δεν καταλαβαίνουν, αλλά αυτή την στιγμή σαμποτάρουν την Ελληνική παραγωγή κηπευτικών προς όφελος των εισαγωγών!
Πώς έχει η ιστορία:
Μετά την επιβολή των capital controls, των ελέγχων κεφαλαίου, για να κάνεις μια εισαγωγή, πρέπει να υποβάλεις αίτηση στην «Επιτροπή Έγκρισης Τραπεζικών Συναλλαγών» που έχει συσταθεί στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Αν η αίτηση εγκριθεί, τότε σου δίνεται η άδεια για την εισαγωγή.
Τι σχέση μπορεί να έχει αυτό με την Ελληνική παραγωγή κηπευτικών;
Μα, πολύ μεγάλη! Καλώς ή κακώς, οι Ελληνικές καλλιέργειες βασίζονται στους σπόρους εισαγωγής. Μετά από τόσες εβδομάδες ανωμαλίας των συναλλαγών, οι αποθήκες των εταιρειών σπόρων έχουν αρχίσει να αδειάζουν.
Οι εταιρείες κάνουν αιτήσεις στην «Επιτροπή Έγκρισης Τραπεζικών Συναλλαγών», αλλά εγκρίσεις δεν παίρνουν! Γιατί; Η Επιτροπή, ορθώς, δίνει προτεραιότητα στα φάρμακα. Σωστό, δεν θα αφήσουμε τον κόσμο χωρίς τα φάρμακά του! Δεύτερη σειρά, κατά προτεραιότητα είναι τα «ευπαθή» νωπά τρόφιμα γάλα, κρέας, φρούτα και λαχανικά. Σωστό; Σωστό, δεν θα αφήσουμε τον κόσμο να πεινάσει, μιας και το μεγαλύτερο μέρος των τροφίμων μας είναι εισαγόμενο.
Κάπου, προς το τέλος των προτεραιοτήτων που έβαλε η Επιτροπή, υπάρχει μία κατηγορία «Λοιπά Είδη». Εκεί υπάγονται οι σπόροι προς σπορά, στην δασμολογική κλάση 12099180 «Σπόροι κηπευτικών για σπορά». Ως τώρα, δεν έχει υπάρξει έγκριση για εισαγωγή σε αυτήν την δασμολογική κλάση. Όπως δεν έχει υπάρξει και έγκριση για εισαγωγή σπόρων για κτηνοτροφικά φυτά.
Αποτέλεσμα:
Σήμερα έχουν αρχίσει να εμφανίζονται ελλείψεις, που σε λίγο θα γίνουν σημαντικές, για όλες τις φθινοπωρινές καλλιέργειες: φασόλια, κρεμμύδι, καρότο, πατάτες, αλλά και τομάτες.
Όπως πάμε, η Θήβα θα έχει πρόβλημα να παράξει όλες τις ποσότητες καρότου, σπανακιού, κρεμμυδιού ή πατάτας που παράγει συνήθως. Η Ιεράπετρα και η υπόλοιπη Κρήτη θα έχει πρόβλημα να γεμίσει τα θερμοκήπια με τομάτες ή πιπεριές.
Επίσης, θα υπάρξει πρόβλημα με αρκετές καλλιέργειες κτηνοτροφικών φυτών.
Αν κάτι δεν αλλάξει επειγόντως, θα μειωθεί σημαντικά η Ελληνική παραγωγή το φθινόπωρο και τον χειμώνα. Εντάξει, ο λαός δεν θα πεινάσει. Θα κάνουμε εισαγωγές. Είπαμε, η «Επιτροπή Έγκρισης Τραπεζικών Συναλλαγών» δίνει προτεραιότητα στις εισαγωγές τροφίμων…
Έτσι, όμως, στην πράξη, δεν σαμποτάρουμε την Ελληνική παραγωγή;
Θα μου πείτε: Γιατί να μη φτιάξουμε Ελληνικούς σπόρους; Να φτιάξουμε! Αλλά ξέρετε πόσα χρόνια προσπάθειας χρειάζεται για να φτιάξουμε σπόρους;
Σε μερικά είδη είναι εύκολο και γίνεται. Πχ στην μηδική (κτηνοτροφικό φυτό, «τριφύλλι») η κύρια παραγωγή σπόρου είναι Ελληνική.
Αλλού, όπως στην τομάτα και την πιπεριά, είναι πολύ δύσκολο και η Ελληνική λαχανοκομία εξαρτάται από τις εισαγωγές. Η δημιουργία ενός καινούργιου υβριδίου, μπορεί να πάρει μία δεκαετία. Δεν είναι τυχαίο ότι όλη η παραγωγή σπόρων διεθνώς έχει συγκεντρωθεί σε τέσσερεις μεγάλους ομίλους. Βεβαίως, κάποιοι από αυτούς τους ομίλους έχουν αρχίσει μία μικρή σποροπαραγωγή στην Κρήτη.
Όμως, δεν είναι το θέμα μας αυτό. Οι καλλιέργειες χρειάζονται καινούργιο σπόρο κάθε χρόνο και, ειδικώς στα υβρίδια, δεν μπορείς να κρατήσεις σπόρο από την προηγούμενη καλλιέργεια. Άσε που κάποιοι σπόροι, όπως της μελιτζάνας, δεν φυτρώνουν αν είναι φρέσκοι.
Αν θέλαμε η παραγωγή να γίνεται με Ελληνικούς σπόρους, θα έπρεπε να είχαμε ξεκινήσει τον σχεδιασμό εδώ και χρόνια. Δεν γίνεται αυτό από την μια μέρα στην άλλη!
Άρα, αυτή την στιγμή, επίτηδες ή κατά λάθος, σαμποτάρεται η Ελληνική παραγωγή κηπευτικών και άλλων αγροτικών προϊόντων, προς όφελος των εισαγωγών! Προς όφελος των εισαγωγών; Ναι διότι οι εισαγωγές είναι τρόφιμα και η «Επιτροπή Έγκρισης Τραπεζικών Συναλλαγών» εγκρίνει εύκολα και γρήγορα τις εισαγωγές τροφίμων: να μη αφήσει πεινασμένο τον λαό. Με γεμάτα τα Super Markets, υπάρχει μία επίφαση κανονικότητος.
Οι σπόροι δεν είναι προτεραιότητα. Ούτε και τα άλλα είδη που χρειάζεται η Ελληνική παραγωγή: τύρφη, πετροβάμβακας κλπ.
Με αυτή την νοοτροπία, γιατί να απορούμε που από τις 520.000 στρέμματα καλλιέργειας τομάτας το 1992, φθάσαμε το 2012 να καλλιεργούμε μόλις 160.000 στρέμματα. Έτσι φθάσαμε κατακαλόκαιρο να εισάγουμε τομάτα από την Πολωνία!

Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

Επαναστατικό είναι να αποφασίζεις ΕΣΥ για τον εαυτό σου ( παρμένο από το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ)


(«The revolutionary pleasure of thinking for yourself», See Sharp Press, 1992)

Αυτοί που έχουν συμφέρον νομιμοποιημένο από το πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο, συνεχώς μάς παρουσιάζουν πλαστές επιλογές, επιλογές δηλαδή μέσα από τις οποίες μπορούν να διατηρήσουν την εξουσία τους (ψήφισε δημοκρατικούς, ψήφισε ρεπουμπλικάνους - πάντως ψήφισε). Συνεχώς μας ζητούν να επιλέξουμε μια πλευρά σε ψεύτικες συγκρούσεις. Κυβερνήσεις, εταιρείες, πολιτικά κόμματα και προπαγανδιστές κάθε είδους μας παρουσιάζουν επιλογές που δεν είναι αληθινές επιλογές. Μας δίνεται η ψευδαίσθηση της επιλογής, όσο όμως οι έχοντες την εξουσία ελέγχουν το ποιες θα είναι αυτές οι επιλογές («επιλογές» τις οποίες αντιλαμβανόμαστε ως τις μόνες εναλλακτικές), θα ελέγχουν επίσης και το αποτέλεσμα των «αποφάσεων» μας.


Οι νεοηθικολόγοι αρέσκονται να λένε σε εμάς που ζούμε στην Δύση ότι πρέπει να «κάνουμε θυσίες», ότι «εκμεταλλευόμαστε» τα πεινασμένα παιδιά του Τρίτου Κόσμου. Η επιλογή που μας δίνεται είναι ανάμεσα σ' έναν θυσιαστικό αλτρουϊσμό ή σ' έναν στενό ατομισμό (οι φιλανθρωπικοί οργανισμοί εξαργυρώνουν την ενοχή που προέρχεται απ' αυτούς ακριβώς τους συλλογισμούς). Ναι, ζώντας στην πλούσια, σπάταλη Δύση πράγματι εκμεταλλευόμαστε τους φτωχούς του Τρίτου Κόσμου - αλλά όχι προσωπικά, όχι εσκεμμένα. Μπορούμε να κάνουμε κάποιες αλλαγές στη ζωή μας, μποϋκοτάζ, θυσίες, αλλά το αποτέλεσμα είναι οριακό. Κατανοούμε την πλαστή σύγκρουση που μας παρουσιάζεται όταν διαπιστώσουμε ότι κάτω από το παγκόσμιο κοινωνικοοικονομικό σύστημα εμείς, ως άτομα, βρισκόμαστε κλειδωμένοι στο ρόλο του «εκμεταλλευτή» ακριβώς όπως οι άλλοι είναι κλειδωμένοι στο ρόλο του «εκμεταλλευόμενου». Έχουμε έναν ρόλο και πολύ μικρή δύναμη να τον αλλάξουμε, τουλάχιστον ατομικά. Γι' αυτόν λοιπόν τον λόγο απορρίπτουμε την πλαστή επιλογή ανάμεσα στο «θυσία ή εγωισμός», με το να ζητάμε την καταστροφή του παγκόσμιου κοινωνικού συστήματος, του οποίου η ύπαρξη μας επιβάλλει αυτή την επιλογή. Ψευτοδιορθώνοντας το σύστημα, ή προσφέροντας συμβολικές θυσίες, ή ζητώντας «λιγότερο εγωϊσμό», απλώς δεν κάνουμε τίποτα. Οι φιλανθρωπίες και οι αναμορφωτές δεν πηγαίνουν ποτέ πέρα από τις πλαστές επιλογές τύπου «θυσία ή εγωϊσμός» - αλλά αν είναι να επέλθει μια αληθινή κοινωνική πρόοδος πρέπει όλοι εμείς να πάμε πέρα απ' αυτές.

Αυτοί που έχουν την εξουσία, συνεχώς χρησιμοποιούν τέτοιες παραποιήσεις για να μας αποπροσανατολίσουν και να μας αποδυναμώσουν. Διαδίδοντας μύθους όπως «αν όλοι μοιράσουμε τα πάντα δεν θα υπάρχουν αρκετά για όλους» προσπαθούν να αρνηθούν την ύπαρξη κάθε αληθινής επιλογής και να κρύψουν από εμάς το γεγονός ότι οι υλικές προϋποθέσεις για την κοινωνική επανάσταση ήδη υπάρχουν.

Κάθε διαδρομή προς την απομυθοποίηση του εαυτού μας, πρέπει να αποφύγει το δίδυμο τέλμα της απολυταρχίας και του κυνισμού.

Η απολυταρχία εκφράζει την ολοκληρωτική αποδοχή ή άρνηση του συνόλου των συστατικών συγκεκριμένων ιδεολογιών, ή τελικά κάθε συνόλου ιδεών ή εννοιών. Ένας οπαδός της απολυταρχίας δεν μπορεί να διακρίνει καμιά άλλη επιλογή εκτός από την πλήρη αποδοχή ή άρνηση. Βλέπει τα πράγματα καθαρά σαν σωστό ή λάθος. Περιπλανιέται ανάμεσα στα ράφια του ιδεολογικού σουπερμάρκετ ψάχνοντας για το ιδανικό εμπόρευμα, και το αγοράζει έτοιμο, κονσέρβα. Αλλά το ιδεολογικό σουπερμάρκετ - όπως κάθε σουπερμάρκετ - είναι χρήσιμο μόνο για πλιάτσικο. Είναι πιο πρακτικό για μας να μετακινούμαστε ανάμεσα στα ράφια, να σκίζουμε τα πακέτα, να παίρνουμε ότι δείχνει αυθεντικό και χρήσιμο και να πετάμε τα υπόλοιπα.

Ο κυνισμός αποτελεί αντίδραση σ' ένα κόσμο που κυριαρχείται από την ιδεολογία και την «ηθικότητα». Αντιμέτωπος με αλληλοσυγκρουόμενες ιδεολογίες, ο κυνικός λέει «χολέρα και στα δυό σας τα σπίτια να πέσει». Ο κυνικός είναι τόσο καταναλωτής όσο και ο απολυταρχικός, αλλά επίσης έχει εγκαταλείψει την σκέψη ότι υπάρχει ελπίδα να βρεθεί το ιδανικό εμπόρευμα.

Η διαδικασία της συνθετικής σκέψης είναι μια συνεχιζόμενη διαδικασία πρόσθεσης και τροποποίησης του τρέχοντος σώματος της προσωπικής θεωρίας καθώς και της επίλυσης των αντιθέσεων ανάμεσα στις νέες σκέψεις και τις αντιλήψεις των προηγούμενων πεποιθήσεων. Η τελική σύνθεση είναι κάτι περισσότερο από το σύνολο των μερών της.

Η συνθετική αυτή μέθοδος κατασκευής μιας θεωρίας είναι αντίθετη της εκλεκτικής μεθόδου στην οποία κάποιος συλλέγει σε μια κουρελιασμένη τσάντα τα αγαπημένα του κομματάκια από τις αγαπημένες του ιδεολογίες χωρίς ποτέ ν' αντιμετωπίζει τις επακόλουθες αντιθέσεις. Σύγχρονα παραδείγματα περιλαμβάνουν τον «αναρχο - καπιταλισμό», «χριστιανό - μαρξισμό», και τον φιλελευθερισμό γενικώς.

Εάν έχουμε διαρκώς συνείδηση του πώς θέλουμε να ζούμε, μπορούμε κριτικά να οικειοποιηθούμε στοιχεία από οτιδήποτε: ιδεολογίες, πολιτισμικές κριτικές, τεχνοκράτες, κοινωνιολογικές μελέτες, ακόμα και μυστικισμό (αν και τα ενδιαφέροντα στοιχεία πιθανώς να είναι λίγα). Όλα τα σκουπίδια του παλιού κόσμου μπορούν να ελεγχθούν για χρήσιμα υλικά από αυτούς που επιθυμούν να τον ξαναφτιάξουν.

Η φύση της σύγχρονης κοινωνίας, ενωμένης παγκόσμια μέσω του καπιταλιστικού οικονομικού συστήματος της, καθιστά αναγκαία μια προσωπική θεωρία η οποία να ασκεί κριτική σε κάθε υπαρκτή μορφή κοινωνικοοικονομικής κυριαρχίας (τόσο στον εταιρικό καπιταλισμό του «ελεύθερου» κόσμου όσο και στον κρατικό καπιταλισμό του σύγχρονου κόσμου) όπως και σε κάθε μορφή αποξένωσης (σεξουαλική πείνα, καταναγκαστική συμμετοχή στην κούρσα των ποντικών για την επιβίωση κλπ).Μ' άλλα λόγια χρειαζόμαστε μια κριτική στο σύνολο της καθημερινής ύπαρξης από την οπτική της ολότητας των επιθυμιών μας.

Αντίθετοι σ' αυτό το πρόγραμμα είναι όλοι οι πολιτικοί και οι γραφειοκράτες, παπάδες και γκουρού, πολεοδόμοι και αστυνομικοί, αναμορφωτές και λενινιστές, κεντρικές επιτροπές και λογοκριτές, μάνατζερ εταιρειών και καραγκιόζηδες των συνδικάτων, άρρενες υπερ-αρσενικοί και ιδεόπληκτες φεμινίστριες, ιδιοκτήτες γης και οικο-καπιταλιστές, οι οποίοι εργάζονται για να υποτάξουν τις ατομικές μας επιθυμίες σ' αυτή την χυδαία αφαίρεση: «το κοινό καλό» του οποίου αυτοί είναι οι υποτιθέμενοι φύλακες.

Όλοι αυτοί είναι οι δυνάμεις του παλιού κόσμου - αφεντικά, παπάδες και άλλοι αλήτες που έχουν να χάσουν κάτι αν οι άνθρωποι επεκτείνουν το παιχνίδι της επανοικειοποίησης του πνεύματος τους στην διεκδίκηση της ύπαρξης τους.

Πηγή: politikokafeneio

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Γεωργοί όλου του κόσμου, καλλιεργήστε γιατί χανόμαστε...




Να υπενθυμίσουμε ότι σήμερα Τετάρτη 22/7, ώρα 18.00 συναντιόμαστε εκ νέου στο γεω-χώρο
 στην οδό Καβάφη 53 ,

ώστε να συζητήσουμε για τα θέματα του αγρού και να συνεχίσουμε με τις χειρωνακτικές εργασίες στο χώρο 

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΑΝΤΑΜΩΝΟΥΝ...

Φωτογραφίες από το πάρτυ της Επιτροπής Πρωτοβουλίας Κατοίκων Κοντόπευκου στις 17-7-15, παίζει η Αθάλη!!!
Οξω ντέρτια και καημοί!!!
Οξω και τα Συμφώνια!!!


Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

οι γειτονιές του Κοντοπεύκου ανταμώνουν...

Συνάντηση Επιτροπής  Κατοίκων Κοντοπεύκου

Συζητάμε για όσα έχουν γίνει μέχρι σήμερα:
·       για τις κεραίες.
·       την βιοκλιματική ανάπλαση.
·       τον αστικό αγρό

Συναντιόμαστε σε δύσκολες εποχές  για να τις αντιμετωπίσουμε με αξιοπρέπεια και αλληλεγγύη
Συμμετέχουμε και προσφέρουμε από το περίσσευμά μας, ρεφενέ (φέρνουμε τους μεζέδες μας & τα ποτά μας)
 σε μια συλλογική γιορτή.
Ξεκινάμε με παιχνίδια δράσης και φαντασίας για μικρούς και μεγάλους και στη συνέχεια…
Γνωριζόμαστε καλύτερα, τραγουδάμε, χορεύουμε με  το συγκρότημα  Μουσική Αθάλη 


Στο προαύλιο του 3ου Λυκείου  (Χρυσ. Σμύρνης & Δερβενακίων)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17/7 από τις 7 μ.μ.
·       τηλέφωνο επικοινωνίας:  6937147527 (Μίμης)

Σε άδειο θέατρο- Μάνος Ελευθερίου

  Σε άδειο θέατρο χωρίς τους θεατές μέσα στη νύχτα σαν καράβι ταξιδεύεις βρίσκεις λιμάνια που βουλιάξανε στο χθες και να βρεθείς ξανά στο χά...

ευανάγνωστα