Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα τρία βήματα της Ρήξης που παρουσίασε ο Γραμματέας του ΜέΡΑ25 στην εκδήλωση-συζήτηση με τον Κ. Λαπαβίτσα

 

 


Τα τρία βήματα της Ρήξης που παρουσίασε ο Γραμματέας του ΜέΡΑ25 στην εκδήλωση-συζήτηση με τον Κ. Λαπαβίτσα

 

Τα τρία βήματα της Ρήξης

  1. Πάταξη της Προσοδοφορίας της Ολιγαρχίας (του τρόπου δηλαδή με τον οποίο λεηλατούν την κοινωνία χωρίς να ασκούν καμία επί τους ουσίας παραγωγική οικονομική δραστηριότητα)
Μια δράκα ολιγαρχών διαφεντεύει τη χώρα, βάζοντας το πολιτικό της προσωπικό να νομοθετεί υπέρ αυτής και ενάντια στο λαό. Εμείς είμαστε ξεκάθαροι: (α) Καταργούμε το καρτέλ της Ενέργειας που ονομάζεται Χρηματιστήριο Ενέργειας. (β) Προστατεύουμε πραγματικά την πρώτη κατοικία, τη λαϊκή κατοικία και τα μικρομάγαζα: Καταργούμε το σχέδιο ΗΡΑΚΛΗΣ, σταματάμε τους πλειστηριασμούς, εκδιώχνουμε τα αρπακτικά ταμεία. Το ΜέΡΑ25 – Συμμαχία για τη Ρήξη δεσμεύεται να νομοθετήσει άμεσα την κατάργηση των δύο αυτών κλεπτοκρατικών μηχανισμών.
  1. Κεντρικά Σχεδιασμένη Παραγωγική Ανασυγκρότηση

Το πολιτικό προσωπικό της ολιγαρχίας βαπτίζει ως «εθνικό» το ιδιωτικό επιχειρηματικό συμφέρον των ολιγαρχών εντολέων της. Το ΜέΡΑ25 Συμμαχία για τη Ρήξη είναι ξεκάθαρο: Η οικονομία πρέπει να καλύπτει βιώσιμα όλες τις ανάγκες των κατοίκων της χώρας και όχι την κερδοσκοπία της ολιγαρχίας.

  1. Κοινωνικοποίηση των Μέσων Παραγωγής

Όλες οι εξουσίες στα ΔΙΑΣΚΕΠ, τα Διαβουλευτικά Συμβούλια Κληρωτών κι Εκλεγμένων Πολιτών. Κοινωνικός Έλεγχος, Δημοκρατία στην Παραγωγή, Οικονομία που λειτουργεί υπέρ των πολλών.

Η Ρήξη δεν θα γίνει με ανάθεση, είναι υπόθεση του ίδιου του λαού.

ΜέΡΑ25 – Συμμαχία για τη Ρήξη

ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Παναγιώτης Κονδύλης για την Αριστερά και τη Δεξιά

  « Όταν ανατέμνω τις ιδεολογικές ψευδαισθήσεις των δεξιών, πλείστοι όσοι με θεωρούν αριστερό· όταν υποβάλλω σε βάσανο τις αντίστοιχες αυταπάτες των αριστερών, πλείστοι όσοι με χαρακτηρίζουν δεξιό . Η δική μου τοποθέτηση παραμένει, βέβαια, αμετάβλητη και στις δύο περιπτώσεις. Γιατί και στις δύο χρησιμοποιώ τα ίδια αναλυτικά εργαλεία και στις δύο, πρόθεσή μου δεν είναι να προσφέρω πολεμικά επιχειρήματα στη μια πλευρά εναντίον της άλλης, αλλά να δω τα πράγματα σε μιαν ευρύτερη κι υπέρτερη προοπτική ­και μια τέτοια προοπτική είναι, ως γνωστόν, άχρηστη σε όσους μάχονται για τη παράταξή τους, μαχόμενοι ταυτόχρονα (ιδιοτελώς ή ανιδιοτελώς, αυτό δεν ενδιαφέρει εδώ) για τον εαυτό τους, ήτοι για τη ταυτότητα που τους επιτρέπει να προσανατολίζονται και να επιβιώνουν κοινωνικά. Ακριβώς η συνύφανση της πολιτικής ιδεολογίας με τις εκάστοτε ανάγκες της προσωπικής ταυτότητας προσδίδει στις διαμάχες μεταξύ φορέων των διαφόρων ιδεολογιών οξύτητα ασυμβίβαστη με μιαν διαφορισμένη θεώρηση του άλλου· γ...

Μενέλαος Χαραλαμπίδης: «Οι δωσίλογοι δεν τιμωρήθηκαν, στελέχωσαν τον κρα...

Γιάννη Μαυρή: Παρεμποδίζοντας την Αποστασία. Ιουλιανά 1965: Κοινωνική Διαμαρτυρία και Αριστερά Πρόλογος στο βιβλίο του Κωνσταντίνου Λαμπράκη

   Το βιβλίο του Κωνσταντίνου Λαμπράκη αποτελεί την πλέον συστηματική, αναλυτική και πρωτότυπη χαρτογράφηση της εκτεταμένης κοινωνικής διαμαρτυρίας, που συντάραξε την Ελλάδα τον Ιούλιο του 1965. Είναι προϊόν μακροχρόνιας και επίπονης έρευνας σε πολυάριθμες, πρωτογενείς ή αρχειακές πηγές, ανεκμετάλλευτες μέχρι σήμερα, όπως είναι -μεταξύ πολλών άλλων- η εξαντλητική αποδελτίωση και διασταύρωση του ημερήσιου πολιτικού τύπου της εποχής, τόσο  εθνικής  όσο και  τοπικής εμβέλειας . Ως αποτέλεσμα και καλύπτοντας το υφιστάμενο ερευνητικό κενό, συγκρότησε μια μοναδική, αξιόπιστη και ολοκληρωμένη βάση εμπειρικών ποσοτικών δεδομένων για την καταγραφή των συμβάντων διαμαρτυρίας. Η μελέτη του εξαντλεί την υπάρχουσα θεωρητική βιβλιογραφία σχετικά με τα κοινωνικά κινήματα και εντάσσει τα εμπειρικά δεδομένα που συγκέντρωσε σε ένα συνεκτικό ερμηνευτικό πλαίσιο. Η έρευνα του Κ. Λαμπράκη συνεισφέρει ουσιαστικά στην ιστορική μελέτη των Ιουλιανών, προσθέτοντας νέα στοιχεία, εμπλουτίζ...