Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για την αποκατάσταση της αλήθειας για την Αγία Παρασκευή (από thepressproject.gr)

Το βράδυ της 5ης Μαΐου, ημέρα Τετάρτη, στην πλατεία Αγίου Ιωάννου, στην Αγία Παρασκευή, αστυνομικές δυνάμεις εμφανίστηκαν οργανωμένα και προέβησαν σε χρήση δακρυγόνων, με σαφή πρόθεση να αδειάσουν βίαια την πλατεία από τους θαμώνες της, όπως και πράγματι έκαναν.

 Για την αποκατάσταση της αλήθειας  για την Αγία Παρασκευή

Τα μέσα ενημέρωσης που δημοσιοποίησαν το συμβάν, υιοθέτησαν μέσα σε ελάχιστες ώρες την εκδοχή του Δημάρχου κου Ζορμπά, περί γενόμενου «πάρτι» την οποία ανήρτησε ο ίδιος στην προσωπική του σελίδα.
Προφανώς, δε ζητήθηκε η γνώμη των 800 κατά τα λεγόμενα συμμετεχόντων, αφού, όπως σαφώς υπονοείται, είναι ένα συνονθύλευμα εμπόρων, διακινητών και χρηστών ναρκωτικών, οι οποίοι μάλιστα βρήκαν ένα κεντρικό, φωτισμένο και πολυσύχναστο σημείο για να προωθήσουν τις δραστηριότητές τους.
Καθότι, η λογική έχει χαθεί προ πολλού, αξίζει να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά, για όσους δε γνωρίζουν τι πραγματικά συμβαίνει και όσους κάνουν ότι δε γνωρίζουν.
Α. Η πλατεία του Αη-Γιάννη (η πλατεία Αγίου Ιωάννου), είναι μια ελεύθερα προσβάσιμη πλατεία, η οποία κάθε μέρα φιλοξενεί από βρέφη με τους γονείς τους, μέχρι ηλικιωμένους και κάθε ενδιάμεση ηλικιακή ομάδα, ανάλογα με την ώρα. Είναι κυριολεκτικά μια πλατεία για όλους. Και αυτό είναι υπέροχο. Χωράνε τα πιτσιρίκια που παίζουν μπάλα, οι έφηβοι που θέλουν να συναναστραφούν με άλλους εφήβους, οι παππούδες και γιαγιάδες που θέλουν να περπατήσουν και να δουν τα εγγόνια, τα μωρά με τους γονείς, οι εργαζόμενοι που κάνουν ένα διάλειμμα ή ξεκουράζονται μετά τη δουλειά, οι ερωτευμένοι, οι μοναχικοί, οι σκεϊτερς κλπ. Όλοι αυτοί συνυπάρχουν. Δεν είναι όμορφο; Μάλλον όχι για μια μειοψηφία.
Β. Η διακίνηση ναρκωτικών έχει εμπόρους και διακινητές. Αν κάποιος ξέρει κάτι και δεν το αναφέρει, πόσο μάλλον αν είναι όργανο της δημόσιας διοίκησης, πιθανότατα φέρει ευθύνη. Υπάρχουν και μαγαζιά που διακινούν ναρκωτικά στην Αγία Παρασκευή ή όχι; Ή μήπως αυτό είναι διασπορά ψευδών ειδήσεων, ενώ η δήλωση του δημάρχου δεν είναι;
Γ. Το άρθρο 29 του Ν. 4129/2013 ορίζει τα εξής όμορφα:
  1. Όποιος, για δική του αποκλειστικά χρήση, με οποιονδήποτε τρόπο προμηθεύεται ή κατέχει ναρκωτικά, σε ποσότητες που δικαιολογούνται μόνο για την ατομική του χρήση ή κάνει χρήση αυτών ή καλλιεργεί φυτά κάνναβης σε αριθμό ή έκταση που δικαιολογούνται μόνο για την ατομική του χρήση, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι πέντε (5) μηνών.
  2. Ο δράστης της πράξης της προηγούμενης παραγράφου μπορεί να κριθεί ατιμώρητος, εάν το δικαστήριο, εκτιμώντας τις περιστάσεις τέλεσης της πράξης και την προσωπικότητα του δράστη, κρίνει ότι η αξιόποινη πράξη ήταν εντελώς περιστασιακή και δεν είναι πιθανόν να επαναληφθεί.
Δ. Δηλαδή, ο δήμαρχος ταυτίζει εμπόρους, διακινητές και πιθανούς χρήστες ναρκωτικών και τους βάζει στο ίδιο τσουβάλι. Μάλλον πρέπει κάποιος να του θυμίσει το πλαίσιο ποινής της ατομικής χρήσης και την πιθανότητα να μείνει κάποιος ατιμώρητος λόγω του περιστασιακού αυτής. Να του θυμίσει ότι οι παραπάνω ποινές, είναι στα επίπεδα ποινών του ΚΟΚ. Επίσης, να του θυμίσει κάποιος ότι το να ποινικοποιείς λεκτικά συμπεριφορές εφήβων (που ποινικά ενδέχεται να είναι ατιμώρητες), να τους θεωρείς όλους μαζί και ταυτόχρονα ως εμπόρους και χρήστες, να τους στοχοποιείς και να τους στιγματίζεις ως επικίνδυνους ή ως εγκληματίες, συνιστά δυσφήμηση και συνειδητή προσπάθεια περιθωριοποίησης και απαξιωτικού ελέγχου.
Ε. Η μετάδοση κορονοϊού κατά το δήμαρχο, είναι πιο εύκολη σε μια πλατεία απ’ ό,τι σε έναν κλειστό χώρο. Ειδικές γνώσεις δεν έχουμε, αλλά η κοινή λογική λέει ότι αυτό δεν ευσταθεί.
Στ. Ο δήμαρχος, θα έπρεπε να λέει την αλήθεια ότι δεν υπήρχε πάρτι, αλλά η συνήθης χρήση της πλατείας. Θα έπρεπε επίσης να λέει ότι δε χωράει 800 άτομα η πλατεία (δυστυχώς), παρά μόνο αν είναι όλοι αγκαλιασμένοι. Επίσης, όσα λιγότερα άτομα και να είχε, το πρόβλημά του δεν είναι η δημόσια υγεία, αλλά μάλλον κάτι άλλο. Όταν φοβάσαι για τη δημόσια υγεία, δε στέλνεις δυνάμεις καταστολής, βράδυ να πετάξουν δακρυγόνα σε μια πλατεία (!!!), αλλά κάνεις κινήσεις που συμβάλλουν στη βελτίωση και επέκταση των υποδομών υγείας, στην πρόληψη και αντιμετωπίζεις τους δημότες σου ως ελεύθερους ανθρώπους και όχι ως εγκληματίες. Αυτά κάνεις κανονικά. Εκτός αν έχεις άλλο σκοπό.
Ζ. Η ελεύθερη κυκλοφορία στην Ελληνική επικράτεια, ευτυχώς έχει αποκατασταθεί, μετά τους (μη αναλογικούς και μη δικαιολογημένους) περιορισμούς 45 ημερών. Θα πρέπει ο δήμαρχος να πληροφορηθεί ότι η μετακίνηση νέων από περιοχή σε περιοχή, ιδίως τις απογευματινές-βραδινές ώρες, εκτός από το ότι δε συνιστά κάποιο αδίκημα, εκτός από το ότι είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της προσωπικότητας των εφήβων, είναι μάλλον κίνηση με εμπορικό ενδιαφέρον. Και εδώ ο δήμαρχος επίσης δεν τα λέει όλα.
Η. Η εφημερίδα Καθημερινή σε πρόσφατο άρθρο της ενημερώνει για τις επερχόμενες εξελίξεις ότι «(η) αξιοποίηση περισσότερων εξωτερικών δημόσιων χώρων καθώς και η χρήση εσωτερικών χώρων που περικλείονται από τζάμια και είναι επί της ουσίας ημιυπαίθριοι αποτελούν τις δύο λύσεις που φαίνεται να προκρίνει η κυβέρνηση για να αυξήσει τη δυναμικότητα των καταστημάτων εστίασης».
Ερωτάται λοιπόν ο δήμαρχος:
Έχει σχέση η χθεσινή επέμβαση των ΜΑΤ με την σχεδιαζόμενη αξιοποίηση περισσότερων εξωτερικών δημόσιων χώρων στην πλατεία Αγίου Ιωάννη, ή όχι;
Μήπως σε κάποιες μειοψηφίες δεν αρέσει που οι δημότες και μη της Αγίας Παρασκευής χρησιμοποιούν την πλατεία κατά προορισμό, ως δηλαδή δημόσιο ελεύθερο χώρο, χωρίς αποκλεισμούς και επιδιώκουν να την περιορίσουν, ιδιωτικοποιώντας το χώρο της με τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων;
Μήπως σε κάποιες μειοψηφίες δεν αρέσει που οι θαμώνες της πλατείας τη βγάζουν «φτηνά» ;
Μήπως κάποιες μειοψηφίες θέλουν να βγάλουν λεφτά, περιορίζοντας τον ήδη περιορισμένο δημόσιο χώρο;
Μήπως κάποιες μειοψηφίες έχουν ήδη κάνει συμφωνίες;
Μήπως τέλος σε κάποιες μειοψηφίες δεν αρέσει η παραπάνω χαλαρή και ανοιχτή ατμόσφαιρα της πλατείας και τους αρέσει αντιθέτως η εικόνα της αποστείρωσης και του νοσοκομείου;
Για να πούμε και δύο αλήθειες και να μη μιλάνε μόνο τα εξαρτημένα μέσα ενημέρωσης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Παναγιώτης Κονδύλης για την Αριστερά και τη Δεξιά

  « Όταν ανατέμνω τις ιδεολογικές ψευδαισθήσεις των δεξιών, πλείστοι όσοι με θεωρούν αριστερό· όταν υποβάλλω σε βάσανο τις αντίστοιχες αυταπάτες των αριστερών, πλείστοι όσοι με χαρακτηρίζουν δεξιό . Η δική μου τοποθέτηση παραμένει, βέβαια, αμετάβλητη και στις δύο περιπτώσεις. Γιατί και στις δύο χρησιμοποιώ τα ίδια αναλυτικά εργαλεία και στις δύο, πρόθεσή μου δεν είναι να προσφέρω πολεμικά επιχειρήματα στη μια πλευρά εναντίον της άλλης, αλλά να δω τα πράγματα σε μιαν ευρύτερη κι υπέρτερη προοπτική ­και μια τέτοια προοπτική είναι, ως γνωστόν, άχρηστη σε όσους μάχονται για τη παράταξή τους, μαχόμενοι ταυτόχρονα (ιδιοτελώς ή ανιδιοτελώς, αυτό δεν ενδιαφέρει εδώ) για τον εαυτό τους, ήτοι για τη ταυτότητα που τους επιτρέπει να προσανατολίζονται και να επιβιώνουν κοινωνικά. Ακριβώς η συνύφανση της πολιτικής ιδεολογίας με τις εκάστοτε ανάγκες της προσωπικής ταυτότητας προσδίδει στις διαμάχες μεταξύ φορέων των διαφόρων ιδεολογιών οξύτητα ασυμβίβαστη με μιαν διαφορισμένη θεώρηση του άλλου· γ...

Ερώτηση την Ευρωβουλή για τις κεραίες - ενημέρωση

 (Ενημέρωση από κα. Πίτσα Κάτσικα)   Αγαπητοί φίλοι, Κατατέθηκε στην Ευρωβουλή ερώτηση για τις κεραίες από τον Δημ. Παπαδημούλη και άλλους βουλευτές (η ερώτηση εδώ ). Για να διατυπώσουμε ερώτηση είχαμε ζητήσει κατ΄αρχάς συνεργασία του κ. Γεωργίου και κ. Μέτση. Προχθές είχαμε τη διαβούλευση στο Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και Τηλεπικοινωνιών στις 12:30. Μας δέχθηκε η κα. Σγώρα Αγγελική ειδική σύμβουλος στον τομέα της ψηφιακής πολιτικής και ο κ. Σκούτας,χαχαχα Δ/ντής στο γραφείο του κ. Παππά. Από τη Διαδημοτική Δράση μας είχαμε πάει ο Αποστόλης Κατσόγιαννης, η Ελένη Δελώτη, η υπογράφουσα Πίτσα Κάτσικα, ο Θεόδωρος Μέτσης, και ο Γιώργος Τζιβελόπουλος, καθώς και ο Λουκάς Μαργαρίτης (καθηγητής κυτταροβιολογίας στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο). Από τη συλλογικότητα  Παναττική ήρθε η κα. Θεοδωροπούλου, ο Κώστας Διάκος δικηγόρος και στο τέλος ήρθε και η κα. Τζαμαλούκα. Επίσης ήρθε και η αντιδήμαρχος Αγ. Παρασκευής Ελ. Πετσατώδη καθώς και ο Τρύφων Κούτρας από ...

Εκδήλωση στον Πολυχώρο Κοντόπευκου